Aerts verlaat Hertha BSC

We maken er geen gewoonte van om van elke oud-Willem II speler nieuwsberichten aan te maken maar voor onze ex aanvoerder en clubman MaikelAerts maken we graag een uizondering.

Maikel gaat op zoek naar een nieuwe club. De doelman heeft een aanbod afgeslagen om zijn contract te verlengen bij Hertha BSC.

aerts0910

Aerts kwam in Berlijn weinig aan spelen toe en hij heeft daarom besloten te vertrekken. Hertha BSC heeft het nieuws aangekondigd op de website van de club. Waar de Eindhovenaar nu aan de slag gaat, is nog niet bekend.
Maikel Aerts verdedigde vier jaar het doel van Willem II, waarna hij in 2010 naar Duitsland vertrok. In zijn eerste seizoen degradeerde de club uit de Bundesliga, maar daarna volgde meteen een kampioenschap op het tweede niveau. Afgelopen jaargang ging het echter weer mis. Hertha degradeerde via de play-offs.

 

bron: website Hertha BSC

 

Reacties (9) 

 
#1 Beka 29-06-2012 18:07
Nou Maikel, wat mij betreft kun je stoppen met zoeken en heul rap naar Tilburg komen.
 
 
#2 Wiggel 29-06-2012 18:49
Raymond de Visser doet het toch goed......
 
 
#3 DemougeSuperSpits 29-06-2012 20:07
Kom maar gauw hierheen!
 
 
#4 wallie 29-06-2012 20:50
we hebben 'n held nodig in het team...dus maikel kom gauw terug naar de mooiste club van nederland
 
 
#5 wiellemii 29-06-2012 21:04
Maikel Aerts.....Superstar!!!

Ja la lala la laaa
 
 
#6 wil013 30-06-2012 00:28
Nou van Hintum, je hebt al veel goede dingen gedaan dus ik zou maar eens een belletje wagen, nog een spits erbij Maikel in de goal dan kan de competitie beginnen.
 
 
#7 luukdr 30-06-2012 05:36
Mensen hierboven; En dan? Meul als tweede keeper? Ik denk dat Meul ons tijdens de play-offs vrij goed in de race heeft gehouden. Als er één positie is die op dit moment geen prioriteit heeft (we zitten nog steeds krap bij kas) is het de positie van de keeper. We mogen blij zijn als er met het huidige budget een eredivisie-waar dige spits gehaald zal worden. Gewoon Meul het vertrouwen geven en op zoek gaan naar een afmaker. Aerts was alleen leuk geweest als hij hééél veel salaris wil inleveren en als we op zoek waren naar een eerste keeper.
 
 
Isleyy_N
#8 Isleyy_N 30-06-2012 14:45
WELKOM TERUG !!
 
 
VakE
#9 VakE 03-07-2012 14:37
Kom maar terug naar willem II dan kan christianen 3de keeper meul 2de en aerts 1e