Update! Kom VANMIDDAG naar de laatste training!

Morgen om 14.00 uur traint Willem II voor het laatst voor de beslissende wedstrijd van komende zondag.
De training vindt plaats in het stadion. KingZine en Tilburg Tifosi roepen alle supporters op om naar de training te komen.

 

Update

Het vuurwerk wordt mogelijk gemaakt door stichting kingzine, Tilburg tifosi en de supportersclub

willem2logo

Reacties (49) 

 
#41 18Niels96 18-05-2012 20:33
hoop op veel mensen en dat dan iedereen bij elkaar gaat staan, niet als de vorige keer in het stadion 10 man per vak
 
 
#42 013Bert 18-05-2012 22:25
Tegen Nak vorig jaar was de ingang bij vak O, dus bij het steward/tifosih ok, en vanaf daar liep iedereen de gracht door om vervolgens op de Lange Zijde verspreid te zitten.
Ik hoop toch op gewoon vak F of G
 
 
#43 WIDZEW LODZ 18-05-2012 23:28
Goirle United zei:
Harrie ze trainen echt in het stadion, is bevestigd door Raymond Vissers.

De laatste training wordt gehouden on het stadion.

Goirle United en ik waren vanmorgen de eerste bij de winkel van Zena in Baol.
Wij hebben ze moeten bellen of ze wel werkelijk open waren want zij waren er nog niet :P
Gelukkig wel en kunnen wij morgen weer een schô^n stukske vuurwerk laten zien.

Mede mogelijk gemaakt door Supportersclub, Tifosi en KingZine.
 
 
#44 forza willemII 18-05-2012 23:42
WIDZEW LODZ zei:

Gelukkig wel en kunnen wij morgen weer een schô^n stukske vuurwerk laten zien.

.
het is wel te hopen dat schô^n stukske vuurwerk dan wel samen gaat met een goed resultaat en niet zo als tegen vvv vorig jaar ;-)
 
 
#45 Dirruk 19-05-2012 01:41
WIDZEW LODZ zei:
Goirle United zei:
Harrie ze trainen echt in het stadion, is bevestigd door Raymond Vissers.

De laatste training wordt gehouden on het stadion.

Goirle United en ik waren vanmorgen de eerste bij de winkel van Zena in Baol.
Wij hebben ze moeten bellen of ze wel werkelijk open waren want zij waren er nog niet :P
Gelukkig wel en kunnen wij morgen weer een schô^n stukske vuurwerk laten zien.

Mede mogelijk gemaakt door Supportersclub, Tifosi en KingZine.


Jammer dat je vak E vergeet te vermelden Widzew. Het vuurwerk wat deze boys beschikbaar stellen zal de rest doen verbleken...... :lol:
 
 
florian
#46 florian 19-05-2012 02:22
Zooo dat wordt wat zondag!!! Helaas heb ik niet de mogelijkheid om even langs de tabac-o-thiek of de bunker te gaan, dus zal het van jullie moeten komen! Heb er echt superveel zin in, kan niet slapen! FORZA WILLEM II
 
 
#47 nickydeman 19-05-2012 13:27
We zijn onderweg!
 
 
#48 kale 19-05-2012 14:39
Complimenten voor 't vuurwerk !! moet de mannen goed doen !! :lol:
 
 
wil
#49 wil 19-05-2012 16:35
Schitterend mannen. Ik kreeg er kippenvel van.