Re: Vitesse - Willem II (za. 27 maart, 18.45 uur)ik kijk er al naar uit zo wel snel iets van de prijs willen weten... (mij maakt het opzich niet zo veel uit hoeveel het is) maar hoop toch dat veel mensen mee gaan een mooi feestje bouwen daar in de die'e sporthal
Re: Vitesse - Willem II (za. 27 maart, 18.45 uur)Niet dat ik weet.
Re: Vitesse - Willem II (za. 27 maart, 18.45 uur)
Fijn zo'n clubgevoel richting sponsoren. Zou een sponsor ook niet een supporter kunnen zijn? Vanaf zijn 12e bij Willem II komen? Ook op vak-B hebben gestaan in zijn jeugd?... Flauwe opmerking.
Ik dacht dat we allemaal supporters waren. Of is dit kift? Ben blij dat we met z'n allen voor de club gaan. Jong of oud, arm of rijk. Laten we het vooral samen doen.
Re: Vitesse - Willem II (za. 27 maart, 18.45 uur)Financiëel gezien zijn de sponsors veel interessanter dan het gewone klootjesvolk. Wij brengen maar een kwart in het laadje, sponsors driekwart.
Hoe dan ook, we zijn allemaal WII-supporter. Combi of niet, het zal m'n anus oxideren.
Samen naar vitesse, samen met de combi en samen een uitkaart Support your local.
Ja, maar het is een beetje wrang dat "gewone" supporters altijd maar met combi en uitkaart naar uitwedstrijden moeten, en Willem II er geen zak aan doet dat te verbeteren, en dat men nu lekker een busje sponsoren naar Arnhem laat afreizen zonder al dit gedoe.
Wat nou flauw. Dat is toch het belangrijkste aan een sponsor? Hoe moeten we anders aan geld komen? Van supportertjes zoals jij en ik moeten ze geen kapitalen verwachten denk he.
Ook als er geen partybus rijdt Latten? PS ik wil niet weten hoe een geoxideerd rectum er uit ziet Hoop wordt geboren uit vrees voor de toekomst (Braque). Ik hoop niet meer... (OT 1896)
Re: Vitesse - Willem II (za. 27 maart, 18.45 uur)latten bedoelt natuurlijk penitreren
Re: Vitesse - Willem II (za. 27 maart, 18.45 uur)'het zal m'n anus oxideren'
vertaling: het zal m'n reet roesten @Topper: waar het hart van vol is, loopt de mond van over?
Re: Vitesse - Willem II (za. 27 maart, 18.45 uur)zou vandaag de prijs niet bekend worden? ikzou het nou wel is willen weten dan kan ik me er echt op gaan verheugen
Re: Vitesse - Willem II (za. 27 maart, 18.45 uur)Wordt als het goed is vanavond bekend gemaakt.
Kan al wel "verklappen" dat het een mooi prijsje is. SC doet er in ieder geval alles aan zoveel mogelijk supporters mee te krijgen.
Re: Vitesse - Willem II (za. 27 maart, 18.45 uur)STEUN DE TRICOLORES IN ARNHEM
De Supportersclub organiseert een verplichte buscombi met Uitkaartverplichting naar de uitwedstrijd Vitesse - Willem II op zaterdag 27 maart. De wedstrijd in het Gelredome begint om 18.45 uur. De bussen vertrekken om 16.30 uur vanaf de parkeerplaats van het Willem II stadion. De Supportersclub hanteert voor deze belangrijke uitwedstrijd actieprijzen. Bus passe partouthouders betalen voor de reis naar Arnhem € 10,00, Leden € 15,00 en niet leden € 20,00. Verkoop buskaarten rondom de thuiswedstrijden tegen Sparta Rotterdam (zondag 14 maart) en FC Utrecht (zaterdag 20 maart) in het kantoor van de Supportersclub. Vanaf 15 maart is er ook buskaartverkoop bij de administratie (tijdens kantooruren) van het Koning Willem II stadion. Er geldt in de Gelredome een algeheel rookverbod. Willem II vuodesta 1896
Re: Vitesse - Willem II (za. 27 maart, 18.45 uur)mooie prijs
15 euro incl. kaartje Busje of 10 moet mogelijk zijn.