Ik geloof dat niet veel mensen naartoe zullen gaan..
Het zou verboden moeten worden, een uitwedstrijd met Carnaval!!
Re: Ado Den Haag - Willem II, (za 13 feb,19.45 uur)Volgens mij hebben veel er de P in op dit moment en gaan ze liever carnavallen dan nuchter naar een verloren wedstrijd staan te kijken.
Hoop wordt geboren uit vrees voor de toekomst (Braque). Ik hoop niet meer... (OT 1896)
Re: Ado Den Haag - Willem II, (za 13 feb,19.45 uur)
Liever een uitwedstrijd dan een thuiswedstrijd met Carnaval.
Re: Ado Den Haag - Willem II, (za 13 feb,19.45 uur)Serieus, hoelaat vertrekken die bussen nou? Op mijn kaartje staat kwart voor 6, maar op Willem II.org om kwart over 5? Kan iemand het mij vertellen..
Re: Ado Den Haag - Willem II, (za 13 feb,19.45 uur)Probleem is dat we alleen in het zuiden van Nederland carnaval vieren, en in Twente dan. Dus ik vind het wel slim om uit te spelen met carnaval ! Kan me nog wel een thuiswedstrijd met carnaval herrineren, toevallig ook thuis tegen Ado den Haag. Die wonnen we met 2-1, na met 0-1 achter gestaan te hebben.
Hopelijk kunnen we een keer winnen, zodat we niet onderaan blijven hangen, maar gewoon mee blijven doen voor de 12e plaats. Home is where your heart is
Re: Ado Den Haag - Willem II, (za 13 feb,19.45 uur)Hebben wij dit seizoen ooit meegedaan voor de 12e plaats?
Volgens Hansje deden we dat ELK seizoen Hoop wordt geboren uit vrees voor de toekomst (Braque). Ik hoop niet meer... (OT 1896)
Re: Ado Den Haag - Willem II, (za 13 feb,19.45 uur)word pompen of verzuipen!
Uitwedstrijden nemen meer tijd in beslag hè Support your local.
Re: Ado Den Haag - Willem II, (za 13 feb,19.45 uur)inderdaad dit is een alles of niets wedstrijd aanklampen of afhaken om zo maar wat woorden op te noemen ..
Daarna tegen o.a NEC , VVV , Heracles en Sparta de weken van de waarheid ik zie het zwaar in hopelijk kunnen de spelers verassen en een voorsprong een keer niet uit handen geven maar vasthouden.
Re: Ado Den Haag - Willem II, (za 13 feb,19.45 uur)consentreer je maar op de nacomp.
hopenlijk halen we die wel
Re: Ado Den Haag - Willem II, (za 13 feb,19.45 uur)That's the spirrit!
Re: Ado Den Haag - Willem II, (za 13 feb,19.45 uur)Voig jaar was het niet met carnaval maar waren er ook weinig meereizende supporters. Jammer dat het met carnaval valt, maar dat hebben we vaker meegemaakt, o.a. bij Soarta en RBC waar velen verkleed en wel van de partij waren en na terugkomst alsnog de stad in doken, carnaval duurt langer dan een avondje.
wat een realist