Re: Willem II - NAC Breda (vr 5 feb. 20:45)Vandaag in de Telegraaf: Voetballer van het jaar: slechste gemiddelde cijfer van alle eredivisieclubs: Gemiddeld team 5,4. Aerts 5, Schenkel 5, Biemans 5, Van der Struyk 6, Donald 6, Boutahar 5, Van der Heyden 5,5, Zijler 6, Sheotahul 5, Nijland 6. Hopelijk bekijkt Groenendijk deze cijfers ook.
Re: Willem II - NAC Breda (vr 5 feb. 20:45)JA? en dan? Wie moet hij er dan in zetten? Is er nu ineens wel meer motivatie omdat de Telegraaf slechte punten geeft? eerste helft was gewoon goed, zo moeten ze door gaan en dat doen ze niet. Al krijgen ze allemaal een 1 van de telegraaf maar winnen ze elke wedstrijd dan worden we gewoon kampioen. Kut krant!
I have a dream!! A dream where an army of 10.000 men will fill the stands of the kingside at every home game, I have a dream brothers!!
Re: Willem II - NAC Breda (vr 5 feb. 20:45)
was ik wel bij ja .. had er niet bij nagedacht dacht dat het weer eens over de sfeer zou gaan
Dan ben ik wel eens benieuwd wat de cijfers van Nak zijn, want waar wij de eerste helft goed en de tweede slecht speelde. Deed Nak hetzelfde maar dan omgedraaid, die cijfers zeggen niets voor Groenendijk..
hoe liep hij dan naar het uitvak? hij mag er toch best bij lopen, of niet?
waarschijnlijk op de niet volledig uitgegroeide erectie van de gay die achter hem stond. Sommigen in dat uitvak zijn inmiddels zo erg uitgewoond, dat Heijmans eraan te pas moet komen willen ze nog een anaal-orgasme van formaat krijgen. ![]()
Hij straalde het helemaal uit, kijk eens Tilburg.. ik klop jullie tot drie keer toe! Misselijke vent.
Re: Willem II - NAC Breda (vr 5 feb. 20:45)Vandaag kregen we van het BD een min voor de wedstrijd tegen NAK. We hadden moeten reageren op de ludieke actie van hun en ons meer moeten laten horen.
Volgens mij hebben we ons tot aan de 1-2 behoorlijk geroerd en hebbenw e iets belangrijkere zaken aan ons hoofd dan een ludieke actie I have a dream!! A dream where an army of 10.000 men will fill the stands of the kingside at every home game, I have a dream brothers!!
Schei toch uit, als je als trainer 3x de derby wint mag je toch best blij zijn en dat uitstralen? Het is dat Fons zo'n dooie is, maar anders zou hij dat ook gedaan hebben mochten wij 3x winnen. Niks mis mee.
Re: Willem II - NAC Breda (vr 5 feb. 20:45)WILLEM II DO BOJU
Zachte G, harde L http://www.youtube.com/watch?v=KPhfFlgJn5o