Re: Bestuur, Technische staf, HoofdsponsorAls ik het goed heb heeft er afgelopen week een gesprek plaatsgevonden met de commissie van wijze mannen. Iemand meer info over dat gesprek. Wat was het doel van dat gesprek, wat is er besproken en wat is het vervolg.
Re: Bestuur, Technische staf, Hoofdsponsor
Een afvaardiging van het Supporterscomité VOOR Willem II TEGEN Wanbeleid heeft vanavond een eerste gesprek gehad met de Commissie Wijze Mannen. In een open dialoog hebben de supporters hun wensen, vragen en onduidelijkheden neergelegd bij de commissie. Die hebben aangegeven alle facetten vanuit de supporters mee te nemen in hun onderzoek. De bestuurlijke, financiële en sportieve resultaten van de afgelopen jaren en de visie op de toekomst bij Willem II zijn de revue gepasseerd en uitgebreid besproken. Na afloop van het gesprek is er bij het Supporterscomité een goed vertrouwen gerezen in de werkwijze die de Commissie voor haar onderzoek zichzelf heeft uitgestippeld. Een vervolgafspraak voor het tweede gesprek zal plaats vinden half maart. (supportersclub Willem II) PB: 'Er word niet meer uitgegeven, dan dat er binnenkomt'
Re: Bestuur, Technische staf, HoofdsponsorMolenboer lult precies in het straatje van zijn grote vriend Hans Verbunt. Verbunt riep ook al dat als hij zou opstappen Willem II niet beter gaat voetballen. Molkenboer papagaait hem lekker na!
Inderdaad gaat Willem II er niet beter van voetballen als de heren opstappen, maar het beleid intern zal er wel door gaan wijzigen. En dat ik hard nodig. Helaas heeft Molkenboer een contract bij Willem II. Het contract afkopen kost centen en daar is nou juist een gebrek aan.......
Re: Bestuur, Technische staf, HoofdsponsorTenzij we het, net als bij Verbunt, voor elkaar krijgen dat hij zelf op stapt.
Dat zijn dus allemaal huurlingen. Voor dit seizoen misschien net genoeg, maar een basis is het niet want volgend jaar ballen die jongens allemaal weer ergens anders.
Klopt maar we zitten natuurlijk niet in een situatie waarin we alleen maar naar de toekomst hoeven te kijken (al is het natuurlijk wel van belang om daar achter de schermen mee bezig te zijn). Het heden heeft natuurlijk wederom prioriteit nr 1!!!
Re: Bestuur, Technische staf, HoofdsponsorDat vind ik ook. En los daarvan, voor 90% van de huidige spelersgroep heeft Groenendijk niet zelf gekozen. Hij moet het ermee doen. Toch lukt het hem om het elftal te veranderen, ook al is het met huurlingen. Donald en Vd Heijden komen speciaal voor hem hierheen en ook Nijland en PSV dachten mee in de huurprijs om Stef bij Groenendijk te laten spelen. De komst van die gasten is zo ontzettend belangrijk! Willem II moet geen mogelijkheid laten liggen om uit dit negatieve gedoe te komen. Als WII beter gaat draaien dankzij huurlingen, is dat ook goed voor de eigen spelers. De kans is er bovendien ook nog dat de spelers langer gehuurd worden. Vd Heijden lijkt me nog niet toe aan Ajax 1 bijvoorbeeld.
Re: Bestuur, Technische staf, Hoofdsponsorvan mij mogen ze alle 4 nog wel een seizoentje blijven hoor, als ze dan maar niet naar Sparta of NEC overstappen
Willem II thema in je Firefox?
kijk op: http://www.tilbo.com/forums/7/12344.html
Re: Bestuur, Technische staf, HoofdsponsorAls Willem II slim is, nemen ze volgend seizoen Gert Heerkes als trainer. Moet weg bij sc Heerenveen en lijkt me prima passen hier. Hij heeft een goede uitstraling en in zijn seizoenen bij Heracles speelde hij altijd positief, aanvallend voetbal.
Re: Bestuur, Technische staf, HoofdsponsorHeerkens zat ik ook al aan te denken, maar Groenendijk z'n contract loopt nog tot 2011, dus dan zou of Groenendijk weer assistent moeten worden, of ontslagen moeten worden. En ik denk dat Willem II op dit moment geen geld heeft om hem te ontslaan.
Willem II thema in je Firefox?
kijk op: http://www.tilbo.com/forums/7/12344.html
Heerkens zou inderdaad mogelijk zijn. Alleen denk ik niet dat Groenendijk genoegen neemt met assistent zijn. En Groenendijk ontslaan is al helemaal geen optie. Maar in hoeverre ligt het probleem eigenlijk bij Groenendijk vraag ik me weleens af. We hebben gezien dat het niet nodig is om degradatievoetbal te spelen. Dus Groenendijk kan een matig elftal wel aan t' voetballen krijgen, maar ergens wil die angst maar niet weg... PB: 'Er word niet meer uitgegeven, dan dat er binnenkomt'
Re: Bestuur, Technische staf, HoofdsponsorHeb je deze man wel eens gezien, en gehoord. Drama.
Als we toch aan een andere trainer denken, dan zou ik eens van het gebruikelijke pad afgaan, en kiezen voor de enige trainer in Nederland die momenteel fantastisch presteert JAN POORTVLIET Speelt met een samenraapsel van afgekeurde, afgeserveerde spelers het beste en leukste voetbal van de Jupiler League.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Leden van Tilbo.com konden onlangs vragen insturen voor de commissie, dus ik vraag me af of die vragen ook daadwerkelijk zijn voorgelegd aan de commissie. En zo ja, worden die vragen en antwoorden hier op de site dan ook nog gepubliceerd?
http://www.tilbo.com/laatste-nieuws/898 ... omite.html gesprek heeft idd plaatsgevonden, half maart vervolgoverleg. Alle vragen en opmerkingen die zijn gemaakt op Tilbo die zijn meegedeeld aan de wijze mannen! Alles is dus meegenomen en besproken.
Re: Bestuur, Technische staf, HoofdsponsorHoe is het met de Wijze Mannen? Het is zo stil! Zijn ze zich letterlijk kapotgeschrokken of zo? Volgens mij moet er onderhand eens wat gebeuren, behalve dan het wegsturen van Groenendijk.
Keer terug naar Bestuur / Spelers Wie is er onlineGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
|
|