Re: Willem II kan beter degraderendaarom is het juist zo belangrijk dat er een goed technisch team omheen staat zodat de spelers die we hebben ook kwalitatief goed genoeg zijn om goede resultaten mee te halen. Dan ligt de druk niet zo bij de trainer.
I have a dream!! A dream where an army of 10.000 men will fill the stands of the kingside at every home game, I have a dream brothers!!
Re: Willem II kan beter degraderen@ Sammi
het voetbal in de Jupiler League ligt willem II al helemaal niet, je moet promoveren dan de druk ligt elke wedstijd bij willem II, dus je kunt het eigenlijk niet goed doen dus dat we daar zomaar even uitkomen zo ook maar niet zo zeker van zijn de oa tv-gelden zullen minder worden, ik zie het bij degradatie er niet beter op worden. willem II boven alles
Re: Willem II kan beter degraderenIk kan me helemaal vinden in de mening van Sammi. Na afgelopen vrijdag zaktte de moed me ook in de schoenen, weer verloren, weer een kansloze wedstrijd gezien (op 35 minuten na) en het geloof op een goede afloop dit seizoen wordt steeds kleiner.
Het probleem om Fons nu te laten rijpen als trainer is lastig, hij heeft geen ervaring, het team zit in de hoek waar de klappen vallen en elke misstap heeft momenteel gevolgen. Toch ben ik ook van mening dat het onderhand wel eens verstandig is om een trainer langer op een plek te laten zitten en de kans te geven om wat op te bouwen. Fons zit gewoon in een lastig parket, hij moet broodnodige punten binnen hengelen om de club van degradatie te behoeden en krijgt geen tijd om dingen te proberen. Kan me voorstellen dat hij na een keer op voorsprong te komen ook op 2 gedachten hinkt. Voorsprong verdedigen of gewoon blijven aanvallen met het risico in het mes te lopen?! Feit blijft dat het momenteel gewoon lastig is om aan een team te bouwen. Wellicht kan dat op een niveuautje lager wel. Zodra een team in een winning flow zit, loopt alles toch soepeler. Succes maakt succes zeggen ze weleens. Dus een jaartje opnieuw beginnen om daarna 2 stappen vooruit te doen, hoeft niet meteen de doodsteek te zijn voor de club. Aan de commerciele afdeling een mooie uitdaging om alle sponsors en supporters te behouden. Uiteraard blijf ik hopen dat dit jaar alles nog goed gaat komen, volgend seizoen op eredivisie niveau wordt gespeeld en we over een paar seizoenen Europa kunnen bestormen, maar die realiteit lijkt ver weg te zijn... Ondanks alles blijf ik trots een WII-er te zijn!!
Re: Willem II kan beter degraderen@forza willem II
Klopt wat je zegt, maar dat blijft ook als je volgend jaar zou degraderen terwijl je DAN kwalitatief env. nog veel verder van huis bent. Dus.... effe een boodschappenlijstje. Een goed bestuur Trainer en Technisch directeur nog even de voorkeur van de twijfel.. Dan het Team nog In de Goal Mäempää? In combinatie van salaris/kwaliteit zullen we denk toch hier naar toe moeten. Het zelfde geld voor Demouge voorin, met dat salaris, ookal wordt hij verkeerd gebruikt, kun je niet blijven doorgaan. En wat moet er zeker versterkt worden? 1 back 1 ervaren degelijke centrumverdediger die rust crfeert en de lijnen achterin uitzet toevallig een goede spelbepaler op het middenveld of gaat akgun dat worden? Klop bij externe financiers aan om geld te steken in Zijler. De ze jongen verdient zich later terug, heb je als inversteerder meer aan dan door weer bij te leggen aan paniekaankopen in de winterstop
Re: Willem II kan beter degraderenWat dacht je van Van Loon als linksback? Dat is de beste back die ik dit seizoen gezien heb bij Willem II. Verder zou ik naast Zijler ook Gregoire langer vast proberen te leggen.
Re: Willem II kan beter degraderenvolgens mij is iedereen zich al aan het voorbereiden op nacompetitie en zelfs degradatie. Er mist een totaalheid van bezieling, strijd, wil om te winnen, werken voor elkaar, trots op de supporters en op de club... iedereen die de wedstrijden ziet en constant weer ziet hoe er geen enkel systeem in zit, dat ballen over vijf meter niet aankomen, dat er weer moedeloos naar elkaar gekeken wordt, dat zit diep dames en heren....
En dat verandert niet als Fons er wel of niet meer is. Wat ik wel vind ik dat ik Fons veel te soft vind en hem ook niet in staat acht veranderingen in motivatie te bewerkstelligen. En als dat niet meer kan, dan mag hij van mij weg! Dan maar een ander. Elke keer is het hetzelfde praatje, hetzelfde gebrabbel na weer een kansloos verloren pot.. Oh, en Bruma en Schenkel mogen tegen zichzelf in bescherming genomen worden en dus niet meer opgesteld worden. Die pannenkoeken kunnen we missen als kiespijn.
Re: Willem II kan beter degraderenTitel van deze topic is misleidend. Het geeft de indruk alsof we het nog zelf in de hand hebben om al dan niet te degraderen. En wat kan het de spelers interesseren, driekwart is na dit seizoen toch pleite. Zitten wij met de gebakken peren. Naar aanleiding van de eerste helft tegen nack had ik nog enige hoop dat we uit de neerwaartse spiraal zouden komen, maar na gisteravond is mijn hoop vervlogen.
Hoop wordt geboren uit vrees voor de toekomst (Braque). Ik hoop niet meer... (OT 1896)
Re: Willem II kan beter degraderenIk hoop op een opleving, maar zie het somber in. Ik ben alleen niet zo somber als we onverhoopt toch degraderen. De grootverdieners en huurlingen zullen verdwijnen, maar we kunnen best een elftal overhouden dat een rol kan spelen in de juup.
Swinkels en Biemans vormen voor juupbegrippen natuurlijk een ervaren duo. Akgun behoeft geen aanprijzing Deul en Quasten zullen toch eindelijk wel hun talent kunnen laten zien Reniers en Sheotahul zijn geen verkeerde spelers en Demouge heeft gewoon nog een contract. Daarnaast hebben we ook nog Waalkens, Perreira, Livrament, Van Loon en Van Dinther. Ik denk dat hiermee best wel een redelijk elftal voor de jupilerleague is samen te stellen.
Re: Willem II kan beter degraderen
Die gaat volgens mij nooooit in de Jupilerleague spelen.
Re: Willem II kan beter degraderen' Heeft gewoon een contract. Als hij niet speelt zal hij veel geld opbrengen waarmee andere versterkingen kunnen worden betaald. Het verdwijnen van Boutahar, Gregoire, Jansen, Aerts, Kargbo, Veloso, Nijland, Donald en Van der Heijden zal toch wel genoeg lucht geven om een eventuele transfersom voor Akgun te kunnen herinvesteren lijkt me.
Re: Willem II kan beter degraderenTIPje voor Willem II...
Haal aub de Leeuw terug van Veendam als deze club ook op de fles gaat. Deze jongen is topscorder daar, neemt 1/3 van de goals voor zijn rekening en is één van de (mischien wel de beste) betere speler van dat team.
Zijler is ook niet gek, die is transfervrij en gaat gewoon naar een stabiele middenmoter/subtopper in Nederland. En voor het salaris van Gregoire brengt hij bij Willem II te weining. Geweldige voetballer, maar het komt er op de een of andere manier, zoals bij Willem II wel vaker is met spelers, niet uit. Halleee
Zeker als je bekijkt dat er 2 ploegen promoveren. 1 ten koste van ons en 1 ten koste van RKC... Want ik zie ons niet laatste worden. Met wat geluk zijn dat Graafschap en Cambuur en de belangrijkste concurrenten vallen weg... RKC moet ook kwaliteit inleveren dus daar word het ook moeilijk om ons te overtreffen. Een andere vraag is wanneer Groenendijk ontslagen word of dat hij zelf de handdoek in de ring gooit. De laatste optie acht ik het grootst. Maar na welke wedstrijd? Want dat is na ADO uit niet gebeurt wat menig suppporter wel hoopte denk ik. Met het vooruitzicht: VVV thuis (27-02), Heracles uit (06-03) en Sparta thuis (14-03) zijn er 3 (opnieuw) cruciale duels op de planning. Al is de vraag of deze wedstrijden er nog toe doen... Het leuke is dat deze 3 duels allemaal achter elkaar gepland zijn. Geen enkele andere wedstrijd daartussen. Indien we deze alle 3 verliezen lijkt het me toch wel 'houdoe en bedankt Groenendijk'
Re: Willem II kan beter degraderenonderschat de Jupiler League niet de druk ligt bij willem II en dat is iets waar ze niet mee om kunnen gaan, inkomsten zullen verder terug lopen etc etc, willem II boven alles
Vergeet het maar, die komt hier nooit meer terug! Was een verbeterd contract beloofd aan het eind van het seizoen maar is helaas nooit aangeboden. Wat een gemis!
Keer terug naar Bestuur / Spelers Wie is er onlineGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
|
|