Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIdonald gaat met van der heijden een 2 mans blok voor de verdediging vormen, althans volgens het bd.
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIHoop dat t niks ernstigs is jongen, gun je snel herstel!
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIwe zullen frankie wel weer kwijt zijn voor een x aantal weken........
wat een pech wat een pech......
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIIk hoop wel dat hij snel weer fit is want de alternatieve zijn om te huilen. Livramento, kan werkelijk niks.
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem II
Ja dat is te hopen want ik denk dat we anders Veloso weer van stal moeten halen, als ie dan al niet weg is! Niet dat ik een hoge pet op heb van Veloso, maar die is nog altijd beter dan 'Lieve' Livramento. Misschien is Quasten wel een beter alternatief ?
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIQuasten op linksback lijkt mij het slimst nu Struijk waarschijnlijk weken eruit ligt. Alleen zal Quasten eerst wedstrijdritme op moeten doen denk...
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIIs er al bekend wat er aan de hand is met Struijk? Leek op hamstring, maar hoe ernstig is het?
Ik hou mijn hart vast als Veloso of erger nog, Livramento ons moeten gaan redden van de ondergang... Waarom speelt Quasten eigenlijk al tijden niet?
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIHeeft een langdurige knieblessure gehad. Hij traint de laatste weken voor het eerst sinds een jaar weer mee met de groep.
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIals het z'n hamstring is zijn we hem 4weken kwijt.
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IINog niks duidelijk over Frank's blessure?
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem II
Hij ligt er 6 weken uit nondedieu. Weer een speler met een hamstringblessure
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIBlessure Frank van der Struijk
8/2/2010 - Willem II verdediger Frank van der Struijk heeft in het competitieduel met NAC Breda een blessure opgelopen. Uit een echo in het ziekenhuis blijkt dat hij in zijn linkerhamstring een scheurtje heeft opgelopen. Hij is hierdoor de komende 6 weken uitgeschakeld. http://www.willem-ii.nl/nieuws-detail.a ... rubriek=13
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIKon die gifbeker nôg leger dan?
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIVerdomme man, speelde tot mijn verbazing erg goed die minuten die hij heeft gemaakt. Beterschap Frank, hopelijk kom je na je blessure net zo goed terug als nu van Vitesse!
Re: Frank van der Struijk terug bij Willem IIFrank,net nu je weer eens een kans krijgt om je te laten zien! Erg sneu,dit! Sterkte!!!!