Okee, billenmaat is misschien een te zware uitdrukking. Maar iemand die als prof betaald wordt en daardoor een voorbeeldfunctie heeft, moet zich ook als prof gedragen.
Kerekes schreef:wat ik ook van Quasten vorig seizoen heb kunnen zien voor hij geblesseerd raakte vond ik ook goed, ik hoop dat hij snel weer op het veld kan staan
Wie is Paul ook al weer? Die donkere of die blanke jongen uit Volendam
Hoop wordt geboren uit vrees voor de toekomst (Braque). Ik hoop niet meer... (OT 1896)
Kerekes schreef:wat ik ook van Quasten vorig seizoen heb kunnen zien voor hij geblesseerd raakte vond ik ook goed, ik hoop dat hij snel weer op het veld kan staan
Wie is Paul ook al weer? Die donkere of die blanke jongen uit Volendam
27/4/2010 - Paul Quasten, verdediger van Willem II is voor de rest van dit seizoen uitgeschakeld. Hij heeft een kijkoperatie ondergaan aan de knie waaraan hij eerder langdurig was uitgeschakeld. De opbouw in belasting van zijn knie stagneerde, waardoor onderzoek noodzakelijk was. Paul Quasten start deze week met zijn revalidatie.
Paul wat een slecht nieuws voor je! Ik gun je een snel herstel en hopelijk hoef je t voetbal niet aan de kant te zetten! Dit leed is voor elke speler verschrikkelijk!!!!!