Re: Leonardo Veloso2 ton. Snel handelen.
Re: Leonardo VelosoIk heb morgen niks te doen, ik rijd hem er wel heen! Snel tekenen, niet twijfelen!
Re: Leonardo VelosoStrik erom!!! Aju!
"De val is begonnen! Met pijn in het hart! Onze club gaat eraan!" (2008)
"EN TOEN WAS ER PAUL BOTTELIER.....Komt dit nieuwe begin op tijd??" (2010)
Re: Leonardo Veloso1114 berichten in een topic over een speler die door zowat iedereen wordt verguisd... LOL!
Re: Leonardo Veloso
Vragen is nog geen krijgen... Hoop wordt geboren uit vrees voor de toekomst (Braque). Ik hoop niet meer... (OT 1896)
Wat bedoel je met dat vraagteken? Heeft dat betrekking op de vermelde marktwaarde van euro 400.000,- of op het woordje ablösefrei? Hoop wordt geboren uit vrees voor de toekomst (Braque). Ik hoop niet meer... (OT 1896)
Re: Leonardo Velosolol marktwaarde klopt nooit iets van xD
dan zouden wij ongeveer 3.5 miljoen kunnen van voor boutahar xD,
De ablösefrei natuurlijk. Volgens die site speelt hij al bij Boekarest, dus ze weten er van. Toch gek dan dat ze er geen ? neerzetten maar ablösefrei. Halleee
Hoezo 'natuurlijk'. Ik zet eerder mijn vraagtekens bij die 4 ton marktwaarde.
Re: Leonardo VelosoWillem II heeft hem voor een half miljoen gehaald en was nog jong, dus wordt hij een talent genoemd. Dan zitten we al op 7 ton.
Als hij dan 2,5 jaar later voor 1 à 2 ton wordt verkocht, gaan ze er ergens tussenin zitten. Best logisch. En als een club als Dinamo Boekarest 2 ton zou willen geven om een contract van een half jaar af te kopen, dan is 4 ton nog niet eens zo'n gekke marktwaarde. Halleee
Re: Leonardo VelosoZonde. Jarenlang verkeerd gebruikt. Had 'm weleens een paar wedstrijden achter elkaar als opkomende linkshalf willen zien, maar goed ... Leo, bedankt voor je inzet voor de Tricolores en het gaat je goed in Boekarest!
Re: Leonardo VelosoDe ondertekening van het contract tussen Leonardo Veloso en Dinamo Boekarest heeft mogelijk enige vertraging opgelopen. Eerder had de Redactie vanuit Roemenië vernomen dat beide partijen een akkoord voor een overeenkomst tot het einde van het seizoen plus een optie tot 2013 overeen waren gekomen. Op dit moment is het nog erg onzeker of het contract deze week zal worden ondertekend, zeker omdat de Braziliaan vandaag of morgen terug keert in Tilburg. Het is mogelijk dat de overgang in een later stadium tot stand zal komen, want de transferperiode in Roemenië loopt nog door tot 1 maart.
Wat de werkelijke reden is van het (voorlopig) afketsen van de overgang is niet duidelijk. Diverse Roemeense media maken bekend dat Willem II geen overeenstemming kon bereiken met Dinamo Boekarest over de hoogte van de afkoopsom. Ook kan meespelen dat de Tricolores door de blessures van Frank van der Struijk en Arjan Swinkels erg krap zitten in de linksbacks. Mocht de laatstgenoemde tegen FC Twente weer beschikbaar zijn, dan bestaat de kans dat Willem II weer om de tafel gaat zitten met de nummer acht van de Roemeense Liga1. PB: 'Er word niet meer uitgegeven, dan dat er binnenkomt'
Re: Leonardo VelosoIk geloof niet dat WII een besparing van enkele tonnen (1,5 ton salaris en 1 ton transfer) mag laten lopen. Swinkels is bijna weer fit als het goed is en Bruma op links is ook nog een optie. Niet echt een goede, maar Veloso is ook niet veel beter natuurlijk. Het is gewoon een onderhandelingsspelletje.
Laatst bijgewerkt door Budje op di 09 feb 2010, 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt