Re: Gerson Sheotahul

Berichtdoor drevit » do 04 feb 2010, 19:42

Demouge geschorst tegen de knakkers. Dit betekent toch niet dat Sheotahul in de basis staat? Miste tegen Schraalwijk ook WEER jammerlijk voor open doel een kans die ik met mijn lul nog wel had gemaakt. Of kan hij misschien toch een keer schittteren ipv schutteren nu die twee wijven achterin bij Nac (Pender en Zwaanswijf) niet durven te voetballen vrijdag
drevit
Full Member
Full Member

Berichtdoor sannepp » za 06 feb 2010, 20:19

Ik vond Sheotahul opvallend goed spelen gisteren, zo samen met Nijland en Zijler. Hij is alleen wel traag!!
sannepp
Jr. Member
Jr. Member

Berichtdoor Tilburg Till I Die » za 06 feb 2010, 20:24

De eerste helft stond ie inderdaad goed te voetballen. Die jongen moeten we nog niet afschrijven.
Tilburg Till I Die
Hero Member
Hero Member

Internet browser: IE

Berichtdoor Robby » za 06 feb 2010, 20:30

Alleen traag??? hij moet voor straf 4 weken kracht training doen om een fatsoenlijk schot te kunnen lossen. hij kan vanaf de 16meter lijn niet eens over de achterlijn schieten. en dat voor een spits????
Robby
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor Allochteun » za 06 feb 2010, 22:14

Vraag me af waar jullie bovenstaande op baseren...

Ik heb Sheotahul één aardige actie zien maken en verder 23 keer buitenspel zien staan.

Schrijf hem zeker nog niet af, maar heb toch beter van hem gezien dan gisteren...
Allochteun
Sr. Member
Sr. Member

Berichtdoor RWB-United » zo 07 feb 2010, 01:11

Vond 'm in de eerste helft steker in de aanamens en de bal vast houden als Demouge van de afgelopen weken.
RWB-United
Hero Member
Hero Member

Internet browser: KPN

Berichtdoor Zorgvlied-Zuid » zo 07 feb 2010, 02:07

Het is dat Demouge geschorst was, maar anders gewoon een bankzitter die Sheotahul. Was er de eerste helft niet, maar heb in de tweede helft geen goede actie van hem gezien. En dat was zo de andere wedstrijden die hij gespeeld heeft ook...
Zorgvlied-Zuid
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor Robbie1986 » zo 07 feb 2010, 02:25

eerste helft was echt niet slecht maar 2de helft net als iedereen super slecht
Robbie1986
Full Member
Full Member

Berichtdoor Xanadu » zo 07 feb 2010, 02:39

sannepp schreef:Ik vond Sheotahul opvallend goed spelen gisteren, zo samen met Nijland en Zijler. Hij is alleen wel traag!!

Helemaal mee eens, vond hem de eerste 35 minuten zeker goed voetballen maar daarna (net las de rest) totaal drama ! Jammer...
Xanadu
Full Member
Full Member

Berichtdoor DBUB » zo 07 feb 2010, 03:03

Sheotahul speelde goed in een draaiend elftal. Als het op knokken aankomt geeft ook hij niet thuis. Wel heeft hij in de eerste 35 minuten tegen bavel meer laten zien dan in de rest van het seizoen.
DBUB
Full Member
Full Member

Internet browser: firefoz

Berichtdoor Budje » zo 07 feb 2010, 12:38

Ik blijf erbij dat Sheotahul bij zijn komst teveel is opgehemeld en nu teveel wordt afgekraakt. Geef die jongen de tijd en hij komt er. Hij speelde erg sterk tegen NAC in de 1e helft, hard werkend, fysiek sterk en balvast, een goed aanspeelpunt dus. 2de helft was de hele ploeg uitgeblust en stond ie op een eiland. Op het laatst was hij een van de weinigen die in ieder geval nog duels aanging, ook al had ie geen succes. Dit smaakt naar meer wat mij betreft.
Budje
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor frijt113 » zo 07 feb 2010, 14:07

Helemaal mee eens Budje. De eerst helft was hij aanspeelbaar, liep goed de ruimte in, was dreigend in zijn acties. Zakte de 2e helft, net als heel Willem II, ver terug. Hij heeft zeker potentie. Come on Gerson, make us proud!
frijt113
Sr. Member
Sr. Member

Berichtdoor John Nr1 » ma 08 feb 2010, 17:31

Budje schreef:Ik blijf erbij dat Sheotahul bij zijn komst teveel is opgehemeld en nu teveel wordt afgekraakt. Geef die jongen de tijd en hij komt er. Hij speelde erg sterk tegen NAC in de 1e helft, hard werkend, fysiek sterk en balvast, een goed aanspeelpunt dus. 2de helft was de hele ploeg uitgeblust en stond ie op een eiland. Op het laatst was hij een van de weinigen die in ieder geval nog duels aanging, ook al had ie geen succes. Dit smaakt naar meer wat mij betreft.

Helemaal mee eens.

Vergeet niet dat deze jongen pas 19 jaar oud is, en heeft alles wat een goede spits nodig heeft.

Alleen 1 ding mist hij op het moment:
VERTROUWEN.
(1 doelpuntje en hij is los)
John Nr1
Hero Member
Hero Member

Internet browser: Explorer

Berichtdoor Sammi » ma 08 feb 2010, 17:46

Hij heeft me nog niet kunnen bekoren maar vooral gezien zijn leeftijd moet er ook eigenlijk niet al te veel over geoordeeld worden.
Voor volgendjaar moeten we er voorzorgen dat er een degelijk en volwaardig team staat en je mag hem daarbij nog niet rekenen.
Alles wat hij brengt is meegenomen maar is vooral toekomt.
Waalkens idem.
zulke jongens worden afgerekend terwijl ze eigenlijk misbruikt worden. Ze moeten rustig gebracht worden wat vaak nu niet het geval is.
Sammi
Hero Member
Hero Member

Internet browser: ZUIGGO

Berichtdoor Cassiej013 » di 09 feb 2010, 01:00

John Nr1 schreef:
Budje schreef:Ik blijf erbij dat Sheotahul bij zijn komst teveel is opgehemeld en nu teveel wordt afgekraakt. Geef die jongen de tijd en hij komt er. Hij speelde erg sterk tegen NAC in de 1e helft, hard werkend, fysiek sterk en balvast, een goed aanspeelpunt dus. 2de helft was de hele ploeg uitgeblust en stond ie op een eiland. Op het laatst was hij een van de weinigen die in ieder geval nog duels aanging, ook al had ie geen succes. Dit smaakt naar meer wat mij betreft.

Helemaal mee eens.

Vergeet niet dat deze jongen pas 19 jaar oud is, en heeft alles wat een goede spits nodig heeft.

Alleen 1 ding mist hij op het moment:
VERTROUWEN.
(1 doelpuntje en hij is los)

Moakt der mar 22 van (19-04-87)
Cassiej013
Newbie
Newbie

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelersfora