Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur

Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden, 3 weken geleden #391078

Maandag 13 februari 2012, 20.00 uur: Willem II - Helmond Sport

Verkoopregeling: vrije verkoop
Start kaartverkoop: maandag 23 januari
Kaartverkoop:
- via www.besteljekaartje.nl
- via receptie Willem II (openingstijden ma. t/m vr. 13.00 uur - 17.00 uur)
- op de wedstrijddag vanaf 18.30 uur aan de kassa's bij het Koning Willem II stadion
Prijzen: zie tarieven 2011-2012 www.willem-ii.nl/pm-template.asp?PageID=...fdID=5&subid=141
willem II boven alles

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden, 1 week geleden #391468

Willem II kan veld speelklaar maken
TILBURG - Als de KNVB dat wil, dan kan Willem II het hoofdveld in het stadion speelklaar maken voor de thuiswedstrijd tegen Helmond Sport van aanstaande maandag. Dat zegt veiligheidscoördinator Edo Peterse van de Tilburgse eerstedivisionist.

Willem II wacht tot woensdag met het starten van de voorbereidingen. Op die dag maakt de KNVB bekend of het hele programma in de eerste divisie wordt afgelast of dat het per duel wordt bekeken. In dat laatste geval zet Willem II woensdag de veldverwarming aan en dan is er volgens Peterse tijd genoeg om het veld tijdig gereed te hebben. Willem II is een van de weinige clubs in de eerste divisie die beschikken over veldverwarming.

Lees uitgebreid over dit onderwerp in het Brabants Dagblad van dinsdag.
willem II boven alles

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden, 1 week geleden #391469

Had die veldverwarming niet al eerder aangemoeten?
En we gooien er nog mar un goei muziekse tegen aon !

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden, 1 week geleden #391470

forza willemII schreef :
Willem II kan veld speelklaar maken
TILBURG - Als de KNVB dat wil, dan kan Willem II het hoofdveld in het stadion speelklaar maken voor de thuiswedstrijd tegen Helmond Sport van aanstaande maandag. Dat zegt veiligheidscoördinator Edo Peterse van de Tilburgse eerstedivisionist.

Willem II wacht tot woensdag met het starten van de voorbereidingen. Op die dag maakt de KNVB bekend of het hele programma in de eerste divisie wordt afgelast of dat het per duel wordt bekeken. In dat laatste geval zet Willem II woensdag de veldverwarming aan en dan is er volgens Peterse tijd genoeg om het veld tijdig gereed te hebben. Willem II is een van de weinige clubs in de eerste divisie die beschikken over veldverwarming.

Lees uitgebreid over dit onderwerp in het Brabants Dagblad van dinsdag.

Het Tilburgse Rayonhoofd Peterse heeft zich gemeld: "It geat on" oftewel " t gao deur".
"..,naar wij dachten!"

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden, 1 week geleden #391471

Als jij dan wat meer verzoekplaatsjes draaid en het geld dan aan Willem II geeft dan kunnen ze het misschien betalen.
Om 1 dag de veldverwarming aan te zetten kost € 1000,00.
WILLEM II DO BOJU

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden, 1 week geleden #391474

• roelimon
  • Afwezig
  • I Just Can't Get Enough
Zou de gemeente dat ook niet betalen?? Want ze zorgen voor de onderhoud van het veld. Daar lijkt me dit toch ook een onderdeel van...

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden, 1 week geleden #391519

WIDZEW LODZ schreef :
Als jij dan wat meer verzoekplaatsjes draaid en het geld dan aan Willem II geeft dan kunnen ze het misschien betalen.
Om 1 dag de veldverwarming aan te zetten kost € 1000,00.

Geen probleem
En we gooien er nog mar un goei muziekse tegen aon !

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden, 1 week geleden #391524

roelimon schreef :
Zou de gemeente dat ook niet betalen?? Want ze zorgen voor de onderhoud van het veld. Daar lijkt me dit toch ook een onderdeel van...

Oke, jij huurt een huis en je zet de verwarming op 10..... dat is toch ook niet bij de huur inbegrepen?

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden, 1 week geleden #391532

Door de duels MVV - FC Emmen en FC Eindhoven – Sparta Rotterdam staat voor aanstaande vrijdag al een streep. Na een keuring bleken beide velden onbespeelbaar.

De KNVB zal de wedstrijden zo snel mogelijk opnieuw inplannen. Bij FC Dordrecht wordt het veld om 13.30 uur aan een keuring onderworpen. De overige thuisspelende clubs in de Jupiler League hebben op dit moment nog niet aangegeven te twijfelen over de bespeelbaarheid van het veld. Bij twijfel zal donderdagochtend alsnog een scheidsrechter overgaan tot een veldkeuring in het betreffende stadion.

Als ik dit zo lees mag Willem II zelf bepalen of de wedstrijd a.s. maandag doorgaat en dat er geen sprake is van een algehele aflasting. Dus zet de verwarming maar aan Edo...
"Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan." (Confucius)

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden geleden #391577

het is jammer dat er geen duidelijkheid is wanneer bij eventuele afgelasting de wedstrijd zal worden ingehaald want als dit op vrijdag of zaterdag in interlandweekend is moet je commercieel denken en deze pot eruit mikken...ls deze wedstrijden sowieso naar maandag gaat, dan moet je proberen te spelen.

Maandag sucks...maar laat het dan met 3 punten sucken zijn.

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden geleden #391578

Gezien de weersvoorspelling mogen ze deze pot van mij afgelasten. Hoe jammer ik dat ook vind en hoezeer ik er ook naar hunker om ze te zien spelen. Ben blij als de winter voorbij is.
"Onze grootste overwinning is niet dat we nooit falen, maar dat we telkens als we struikelen weer opstaan." (Confucius)
Laast bewerkt: 3 maanden geleden Door OT 1896.

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden geleden #391595

Arjan swinkels minuut 2 zoveelste foutje bedankt
en lopen weer achter de feiten aan. Ttjonge wat een chaos op het veld, welke speelstijl hanteren we eigenlijk na een maand of zeven. De verwachting was bij mij al niet zo groot, word toch moeilijk de nacompetitie te halen en dat was toch voor vele een doelstelling!!

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden geleden #391601

Ik irriteer me kapot aan die Meul. wat een drama keeper! constant twijfelen bij het uittrappen van een bal. geef er eens gas op mee da getreuzel. Streppel is en blijft een zacht gekookt ei. hij moet gewoon eens uit zijn plaat gaan. Perreira die mag niet eens meer op de bank zitten snel oprotten. Zowel Swinkels als van Nuland alles naar voren rammen, geen lijn, geen opbouw. Er zit totaal geen lijn in. Enige lichtpuntje is Hocher. Er begin er nu echt ziek van te worden.... en een kutmatch en op maandagavond.... KUTZOOI!!!! (sorry maar irriteer me kapot)

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden geleden #391616

Opzouten met die kale. Je kuntde spelers de schuld gevenmaar het gaat in eerste instantie om de spelopvatting en die is bedroevend slecht. In eigen huis geen druk zetten op de verdediging. Schandalig. Spelers worden niet beter, maar juist slechter. Nee deze trainer is niet geschikt voor Willem II, met de vele jeugdspelers. Opzouten met die kale en snel aub
COME ON YOU SPURS

Re: Willem II - Helmond Sport, ma,13 feb, 20.00 uur 3 maanden geleden #391637

Ik heb me kapot geergerd aan Perreira die heeft werkelijk waar geen enkele bal goed geraakt , iedere tegenstander weet dat er winst te behalen valt als ze over links of rechts gaan voetballen, want wij hebben de zwakste backs van de jupilerleage.
Als dit niet veranderd zullen we het iedere wedstrijd heel moeilijk blijven krijgen.
En die blinde kip van 'n Streppel wil dit niet zien
wij zijn willem II en we gaan nooit kapot !!! we komen terug en sterker dan ooit....
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.33 seconden